Відмінною особливістю гри стало те, що після довгої перерви в серії знову з'явилися поліцейські. Тепер будь-яка гонка могла закінчитися не тільки призом, але і подальшою гонитвою з поліцейськими, яка, в свою чергу, могла закінчитися або успішним відходом, або арештом і штрафом з можливою конфіскацією машини. На відміну від двох попередніх частин, у грі знову помітна градація автомобілів від широкого вжитку до класу люкс, яка, однак, нівелюється широкими можливостями тюнінга. Це перша гра з серії NFS, де погоні з поліцейськими зросли до масштабу Голлівуду.
Також в грі з'явилася можливість уповільнення часу англ. Speedbreaker. Ресурс заповнюється при високих швидкостях і дозволяє оцінити обстановку, і прийняти рішення в непередбаченої ситуації (наприклад, несподівано вилетів з-за повороту поліцейський джип, який має намір протаранити гравця).
У грі зникли повтори, замість них тепер є спеціальна можливість показу якоїсь видатної події з видовищного ракурсу. Це відбувається, наприклад, при тарані дорожньої блокади або при вираженому стрибку.
У грі з'явилося декілька видів змагань («парі» в режимі кар'єри): втекти від поліції за певний час, протриматися у переслідуванні певний час, після чого успішно сховатися, протаранити певну кількість поліцейських машин, прорвати певну кількість поліцейських блоків або блоків з шипами (проїхавши по шипам всіма колесами, гравець позбавляється покришок і не може більше керувати своєю машиною). Крім того, з'явилися нові види гонок, наприклад, гонка по контрольних точках.
У грі з'явилося багато нових найрозкішніших і, звичайно ж, швидких і дорогих автомобілів, яких не було в попередній частині гри, але не варто забувати, що й поліція готова до таких труднощів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий